Karcsúsítási irányelvek az egészséges étrendhez

Míg mi működik a legjobban, egy nő lehet, hogy nem mindig a leghatékonyabb lehetőség, egy másik, a legfontosabb dolog az, hogy fejlessze a táplálkozási lehetőség körül az alapvető táplálkozási követelményeknek. Akár akarja, hogy javítsa a teljesítmény, valamint a lelkiállapot, harc a szorongás vagy a PMS, növeli a termékenységet, öröm, egy egészséges kismama, vagy enyhíteni a tüneteket, a menopauza, ezek a táplálék mutató lehet a támogatás, hogy egészséges maradj, valamint élénk során a változó élet. A kalcium a tömör csont az egész élet.

Íme néhány dolog, meg kell, kalcium építeni egészséges, kiegyensúlyozott csont, meg is fogad, tartsa őket, kemény, mint te kor, kezelése a szív ritmusát, valamint annak biztosítása, az ideg-rendszer megfelelően működik-e. Kalcium hiány hozhat, vagy súlyosbíthatja, lelkiállapot kérdések, mint a irritáció, stressz, szorongás, depresszió, valamint a többi a problémákat. Ha nem kap elegendő kalcium a diéta tervet, hogy a tested minden bizonnyal vennie a kalcium a csontok, hogy biztosítsák a normális sejt funkció, amely hozhat sérült csontokat vagy gyengíti a csontokat. A nőstények nagyobb veszély, mint a férfiak megállapítása csontritkulás, ezért nagyon fontos, hogy sok a kalcium, a mix magnézium, D-vitamin, hogy fenntartsa a csont wellness.

Egészséges táplálkozás az egészséges testsúly

Egészséges táplálkozás az egészséges testsúlyAz étel elkészítése. Egy egészséges, kiegyensúlyozott életforma magában foglalja sok választás. Közöttük, válasszon egy kiegyensúlyozott étrend, vagy egészséges fogyasztó terv. Szóval hogyan választja, egy egészséges fogyasztó terv? Lehetővé kezdjük úgy, hogy megadja, amit egy egészséges, kiegyensúlyozott étkezés stratégia.

Szerint az Étrendi Irányelvek az Amerikaiak 2015– 2020-egészséges táplálkozás stratégia:

  • Hangsúlyozza, gyümölcsök, zöldségek, teljes gabonák, valamint a zsírmentes, vagy alacsony zsírtartalmú tej vagy tejtermék
  • Magában foglalja a sovány hús, szárnyas, hal, bab, tojás, valamint dió
  • Alacsony a telített zsírsavak, transz-zsír, a koleszterin, só (sós), valamint sugarcoated
  • Belül marad a mindennapi kalóriaszükséglet
  • Enni Healthfully, valamint Élvezni!

Egy egészséges, kiegyensúlyozott étkezési tervet, amely segít kezelni a tömeg áll körű élelmiszer lehet, hogy nem ténylegesen figyelembe venni. Ha az “egészséges táplálkozás” gondolod, hogy az élelmiszerek nem lehet-e…

Próbáljon újra fókuszálni a vadi új ételeket lehet fogyasztani:

  • Edd meg a Szivárvány— tartalmazza a kiválasztott árnyalatok, hogy a lemez. Élelmiszerek, mint a sötét, zöld környezet-barát, narancs paradicsom is friss, természetes gyógynövények– tele vannak vitaminok, rostok, valamint ásványi anyagokat. Kísérlet fagyos paprika, brokkoli, vagy, hogy a hagyma bordélyba, valamint omlett, hogy biztosítanak egy gyors, problémamentes lökést az árnyékban, valamint a tápanyagok. Vagy, hogy egy piros szósz kihasználva konzerv paradicsom (nézd meg a “csökkentett nátrium -” vagy “nem sót tartalmaz”), gyógynövények, valamint a fűszerek.
  • A friss, Fagyasztott, vagy Konzerv Gyümölcs … ne feltételezzük, egyszerűen csak almát vagy banánt. Minden friss, fagyasztott, vagy konzerv gyümölcs remek választás. Bizonyos, hogy megpróbál valami “egyedi” gyümölcsök is. Csak arra, hogy egy mangó? Vagy egy zamatos ananász vagy a kiwi gyümölcs! Amikor a kedvenc friss gyümölcsök nem az az időszak, próbálja meg egy jeges, konzerv, vagy szárítva kerül, a friss gyümölcs értékelni. Egy érdekel kapcsolatban konzerv gyümölcsöt, hogy ők is tartalmaznak hozzáadott cukrot, vagy szirup. Győződjön meg róla, majd válassza ki a konzerv tartományok gyümölcs tele a víz, vagy a saját leve.
  • A friss, Fagyasztott, vagy Konzerv Zöldséget— kísérlet valami új. Lehet, hogy keresse meg, hogy élvezze a grillezett zöldségeket, vagy dühös zöldségek természetes gyógynövény még nem próbáltam, mint a rozmaring. Lehet lábas (panfry) zöldségeket egy tapadásmentes serpenyőben egy kis mennyiségű főzés spray. Vagy kísérlet, fagyasztott vagy konzerv zöldségeket egy gyors oldalon recept-egyszerűen mikrohullámú sütő, valamint az ajánlatot. Amikor megpróbáljuk konzerv zöldségeket, próbálja megtalálni zöldséget anélkül, hogy a hozzáadott só, vaj, vagy krém, szószok. Ajánlom, hogy a zöldség-gyümölcs részleg, valamint egy új növényi minden héten.
  • A kalcium-gazdag élelmiszerek … talán automatikusan fontolja meg egy pohár alacsony zsírtartalmú vagy zsírmentes tejjel, ha valaki azt mondja, hogy “egyél több tejterméket elemek.” De mi a helyzet az alacsony zsírtartalmú, illetve zsírmentes joghurt nélkül hozzáadott cukrot? Ezek már elérhető a legkülönbözőbb íze lehet egy fantasztikus desszert alternatív azoknak a vágy édesség.

Egy új csavar egy régi kedvencem … ha a kívánt étel igényel a sütés hal vagy rántott tyúk, próbálja egészségesebb változatban kihasználva sütés vagy grillezés. Talán még kísérlet egy receptet, ami használja száraz bab helyett magasabb zsírtartalmú húsok. Kérdezz, vagy nézz körül az interneten, valamint a magazinok, a receptek kevesebb kalóriát … lehet, hogy meglepett, hogy van egy új kedvenc recept!

Kell, hogy Adja Fel A kedvenc kajámat?

Kell, hogy Adja Fel A kedvenc kajámatPróbál egyensúlyt, hogy az igényeit a család vagy a munkahely vagy iskola, kezelése média stressz, hogy nézze meg, nem is enni, különösen azt, hogy … lehet, hogy nehéz minden női tartani egy egészséges diéta. Azonban az ideális élelmiszer nem csak fenntartani a hangulatot, növeli a hatalom, illetve a támogatás tartani egy egészséges, kiegyensúlyozott súlya is jelentős segítséget a különböző fázisok egy nő életében.

Nem! Az egészséges táplálkozás minden az egyensúlyról szól. Tudod értékelni a kedvenc ételek is, ha magas a kalória, zsír vagy hozzáadott cukrot. A titkos eszi meg őket, csak hébe-hóba, valamint kiegyenlítő őket az egészségesebb élelmiszerek is, mint több, fizikai aktivitás.

Néhány általános tanácsot a kényelem élelmiszerek:

  • Fogyasztani őket ritkábban. Ha eszem általában ezek az élelmiszerek napi rendszerességgel, vágd le, hogy egyszer egy héten, vagy amint egy hónapban. Lesz csökkenti a kalória, mert nem lesz az étel, mint általában.
  • Egyél kisebb összegeket. Ha a kedvelt magasabb kalóriatartalmú étel finom csokit, van egy kisebb méretű, vagy csak egy fél rúd.
  • Kísérlet egy alacsonyabb kalóriatartalmú verzió. Használata az alacsonyabb kalóriatartalmú aktív összetevők, vagy ételt készít különböző módon. Például, ha a makaróni is sajt recept hasznosítja a teljes tejet, a vajat, valamint a teljes zsírtartalmú sajt, kísérlet arra, hogy az átalakítás a zsírmentes tej, sokkal kevesebb vajat, könnyű krém, sajt, friss spenót, valamint a paradicsom. Egyszerűen csak tartsd észben, hogy nem növeli a szakasz dimenzió. Még több javaslatokat, hogy pontosan hogyan, hogy kevesebb kalóriát, lásd Fogyaszt, Még több a Súlya Kevesebb.

Ezek a tippek, akkor áll, gyakorlatilag bármilyen étel az egészséges fogyasztó terv, valamint még mindig karcsú le, vagy megőrizni az egészséges, kiegyensúlyozott tömeg. Tippek az evés minden fázisában az élet. Tudom, mit kell kontrollálni vágyait, energiát, valamint megjelenés a legjobb.

Mint a fiatalok, a gyerekek, valamint lányok táplálkozási igényeinek leginkább hasonló. Mégis, amikor serdülőkorban kezdődik, a nők kezdődik, hogy hozzon létre egyedi táplálkozási követelményeknek. Valamint az is, ahogy öregszünk meg a testünket alávetni még több, fizikai, valamint a hormonális módosításokat, így a táplálkozási igények továbbra is fejleszteni, így fontos, hogy a diéta fejlődni, hogy megfeleljen ezeknek a megváltoztatását követeli.

Milyen gyakorlatok a cukorbetegség!

Slumpmässigt blodsocker test blodsocker worths är uttryckt i milligram per deciliter mg/dL eller millimol per liter mmol/L oavsett när du senast förbrukas, ett blodprov som visar att ditt blodsocker nivån är 200 mg/dL 11.1 mmol/L eller mer tyder på diabetiker frågor, särskilt om du dessutom har tecken och symtom på diabetes frågor, till exempel regelbunden urinering och även svår törst fastande blodsocker test ett blodprov tas efter en över natten snabba en avläsning som är mindre än 100 mg/dL 5.6 mmol/L är typiskt en nivå på mellan 100 och 125 mg/dL 5,6 till 6,9 mmol/L är tänkt prediabetes om din fastande blodsocker nivå på 126 mg/dL 7 mmol/L eller högre på två separata tester, du har diabetes frågor dental socker motstånd-test!

Denna undersökning är mycket mindre som vanligtvis används än andra, andra än under graviditeten du behöver för att snabbt över natten och sedan konsumera en sötsliskig vätska på läkarens kontor blodsocker nivå testas regelbundet för följande två timmar ett blodsocker nivå mindre än 140 mg/dL 7.8 mmol/L är vanliga en läsning på mellan 140 och 199 mg/dL 7.8 mmol/L och 11,0 mmol/L antyder prediabetes en läsning av 200 mg/dL 11.1 mmol/L eller högre efter 2 timmar rekommenderar diabetes american Diabetes Organisation rekommenderar regelbunden screening för typ 2-diabetes mellitus börja vid 45 års ålder, särskilt om du är överviktig.

En personlig bakgrund av gestational diabetes mellitus

En personlig bakgrund av gestational diabetes mellitusFör de flesta människor, american Diabetes Organisation föreslår en A1C-graden anges under 7 procent en upphöjd A1C grad kan innebära att efterfrågan för en förändring i din medicinering, måltid strategi eller uppgift grad förutom att A1C-test, din läkare kommer att mäta ditt blodtryck och också tar blod och kissa prover då och då för att kontrollera dina kolesterolvärden, sköldkörtel funktion, leverns funktion och även njure funktion.

Rutin för ögat och foten också tester som dessutom är mycket viktiga behandling hanteringen av typ 2-diabetes mellitus ingår:

  • Viktminskning
  • Hälsosamt att konsumera
  • Regelbunden motion
  • Möjligen, diabetiker frågor drog-eller insulinbehandling
  • Blodsockerkontroll
  • Dessa åtgärder kommer säkert stöd för att hålla ditt blodsocker nivå närmare till det normala, vilket kan försena eller förhindra frågor.
  • Fettförbränning

Bara 5 till 10 procent av din kroppsvikt kan göra en skillnad, även om en varaktig fettförbränning med 7 procent eller mer av sin ursprungliga vikt verkar vara lämplig det indikerar någon som utvärderar 180 pounds 82 kg skulle behöva gå ner lite mindre än 13 extra pounds 5.9 kg för att göra en inverkan på blodsockernivåerna hantering av delar och konsumera hälsosam mat är lätt metoder för att börja ta i vikt av hälsosam och balanserad tidskrävande i motsats till populära antagandet.

Det finns inga särskilda diabetes kost plan det är dock viktigt att fokusera din diet plan runt:

  • Mindre kalorier
  • Mindre raffinerade kolhydrater, speciellt sockerhaltiga livsmedel
  • Färre livsmedel inklusive härdade fetter
  • Mer grönsaker och frukt
  • Mycket mer mat med fiber

En signerad upp dietist kan hjälpa dig att sätta ihop en maträtt plan som passar din wellness mål, val av livsmedel samt sättet att leva på. Hon eller han kan också lära dig exakt hur du kan kontrollera din carb konsumtion och även låta dig förstå hur mycket kolhydrater du behöver för att konsumera med dina rätter och även godsaker för att hålla ditt blodsocker nivå mycket mer stabil fysisk aktivitet alla behöver regelbunden aerob träning, liksom personer som har typ 2-diabetiker frågor är inget undantag få din läkare är OKEJ innan du påbörjar ett träningsprogram.

Plocka uppgifter du ta nöje i att, såsom promenader, simning och cykling, för att säkerställa att du kan göra dem till del av din dagliga rutin målet för åtminstone 30 till 60 minuter måttlig eller 15 till 30 minuter av starka aerob träning de flesta dagar i veckan. En kombination av övningar cardio träning, som promenader eller dansa på de flesta dagar, sammanbyggd med styrketräning, såsom tyngdlyftning eller yoga två gånger i veckan-använder fler fördelar än någon typ av träning ensam kom ihåg att motion sänker blodsockret Kontrollera ditt blodsocker nivå innan någon form av uppgift.

Du kan kräva att äta ett mellanmål före träning på stöd till att skydda mot sänkt blodsocker om du tar diabetes mellitus läkemedel som minskar ditt blodsocker det är likaså viktigt att sänka mängden tid du investerar i icke-aktiva uppgifter, såsom att se TV försök att flytta runt lite, varje 30 minuter. Övervaka dina blodsocker lita på din terapi strategi, kan du behöva kontrollera och registrera ditt blodsocker grad varje så ofta, eller om du är på insulin, ett flertal gånger per dag. Fråga din läkare eller sjuksköterska exakt hur vanligt det är att hon eller han önskar undersöka ditt blod med socker.

Noggrann övervakning är det enda sättet att garantera

Noggrann övervakning är det enda sättet att garanteraAtt ditt blodsocker nivå fortsätter att vara inom din målgrupp array diabetes mellitus läkemedel och insulin behandling vissa personer som har typ 2-diabetes kan uppnå sina mål blodsocker nivåer med kost och motion, men många också kräver diabetes medicin eller insulin behandling. Valet gäller vilka läkemedel som är bäst beroende av flera faktorer, inklusive din blodsocker nivå och även någon typ av andra hälsoproblem din läkare kan kombinera läkemedel från olika kurser för att hjälpa dig reglera ditt blodsocker på flera olika sätt.

Metformin Glucophage, Glumetza, andra. I allmänhet, metformin är det första läkemedel som föreslås för typ 2-diabetes det fungerar genom att sänka glukos produktion i levern samt öka kroppens känslighet för insulin för att se till att kroppen använder insulin bättre. Illamående och diarré är möjliga negativa effekter av metformin. Dessa negativa effekter kan försvinna när kroppen blir av medicineringen eller om du tar läkemedel med en måltid. Om metformin och även livsstil förändringar inte är tillräckligt för att hantera ditt blodsocker nivå, andra muntliga eller infunderas mediciner kan läggas till sulfonureider.

Dessa mediciner kan hjälpa din kropp att producera ännu mer insulin. Exempel glyburide DiaBeta, Glynase, glipizid Glucotrol och glimepiride Amaryl eventuella negativa effekter är sänkt blodsocker och även viktökning. Hade en meal dessa läkemedel, som repaglinid Prandin och nateglinide Starlix jobb som sulfonureider genom att stimulera bukspottkörteln att producera ännu mer insulin, men de är snabbare att handla, och även varaktigheten av deras effekter i kroppen är mycket kortare.