Élelmiszerek, amelyek jó a magas vérnyomás

Élelmiszerek-amelyek-jó-a-magas-vérnyomás

A magas vérnyomás, vagy a magas vérnyomás, arra utal, hogy a stressz, a vér, szemben a artéria fal felületek. Idővel, magas vérnyomás hozható létre kapilláris kárért, amely magával hozza a szív probléma, vese betegség, stroke, más bajok. Magas vérnyomás, egyes esetekben úgynevezett csendes gyilkos, hiszen nem termel tünetek pedig észrevétlen pedig felügyelet nélkül, éveken át.

Mi az a magas vérnyomás?

Mi az a magas vérnyomás?Szerint a Centers for disease Control and PreventionTrusted Forrás (CDC), becslések szerint 75 millió Amerikai hipertónia. Számos olyan kockázati változók, a magas vérnyomás elfogy a szabályozás, mint például a kor, háztartási történelem, nemek közötti, valamint a verseny.

De vannak továbbá elemeket lehet kezelni, például edzés is diéta. Egy diéta, amely segítheti kezelése vérnyomás gazdag kálium -, magnézium -, illetve rost, valamint alacsonyabb, só. Ha egész szemekben, gyümölcsökben, zöldségekben és zsírszegény tejtermékekben gazdag diétát eszel, és a telített zsíron és koleszterinen spórolsz, akár 11 Hgmm-re is csökkentheted a vérnyomásod, ha magas a vérnyomásod. Kíváncsi tudatos fogyasztó? Adhatunk előnyben.

Nem könnyű megváltoztatni az étkezési szokások, de a lista, akkor elfogadja az egészséges étrend:

  • A kálium – elősegíti a vesék megszabadulni, még több nátrium-a vizelettel. Ezt követően csökkenti a vérnyomást. Konzerv zöldségeket gyakran valóban hozzáadott nátrium. Azonban a fagyasztott zöldségeket is több a tápanyag, mint a friss zöldségek, valamint ők sokkal könnyebb megtartani. Lehet továbbá keverednek ezek a zöldségeket banánnal, valamint a dió tej egészséges, csodálatos környezetbarát lé.
  • Bogyók – különösen áfonya, gazdag természetes vegyületek úgynevezett flavonoidok. Egy kutatás megállapította, hogy vesz-e vegyületek lehet elkerülni a magas vérnyomás, valamint segít csökkenteni a magas vérnyomást. Áfonya, málna, valamint a szamóca nagyon könnyen tartalmazza a diéta. Tedd a zabpehely vagy müzli reggel, vagy tartsa jeges bogyók hozzáférhető, gyors, valamint az egészséges, kiegyensúlyozott desszert.
  • Beetroots – magas a nitrogén-monoxid, amely a támogatás nyílt az erek, valamint az alacsonyabb a magas vérnyomás. A tudósok szintén megállapította, hogy a nitrátok a cékla lé csökkentette a kutató vizsgálatban résztvevők vérnyomása belül csak 1 nap. Lehet lé a saját beetroots, vagy egyszerűen szakács enni az egész gyökér. Cékla cuki, amikor sült, vagy hozzájárult ahhoz, hogy a paprikás krumplit is bordélyba. Te is szakács őket a chips. Legyen óvatos, amikor kezelése beetroots-a gyümölcslé lehet rontani a kezét is ruházat.
  • Sovány tej – egy kiváló erőforrás -, kalcium -, valamint csökken a zsír. Ezek mind lényeges elemeit étrend csökkenti a vérnyomást. Hasonlóképpen választhat joghurt, ha nem ilyen, mint a tej. Szerint az American Heart Association, a nők fogyasztott öt vagy több adag joghurt egy héten tapasztalt 20 százalékkal csökken a kockázata a fejlődő, magas vérnyomás. Próbáld tartalmazó müzli, mandula forgácsolt, valamint gyümölcsök egyenesen a joghurt, ki szív-egészséges előnyei. Ha megszerzése joghurt, győződjön meg róla, hogy ellenőrizze a sugarcoated. A csökkent a cukor mennyiséget kínál, az sokkal jobb.
  • Zab étkezés – illik a költségek egy magas rosttartalmú, alacsony zsírtartalmú, valamint az alacsony nátrium-így csökkenti a vérnyomást. Evés zab étkezés a reggeli étkezés egy fantasztikus módja annak, hogy fenntartsák a nap. Egyik napról a másikra zab előnyben részesített reggeli választék. Hogy azok, telített 1/2 csésze lapított zab, 1/2 csésze dió tejet egy edénybe. A kora reggeli, keverjük hozzá, bogyók, müzlit, valamint az is, fahéj ízlés szerint.

Igényes élelmiszerek, amelyek gazdag kálium -, jobb, mint kiegészítők

Kíváncsi tudatos fogyasztó Adhatunk előnyben.Vágott egy banán be a gabonát, vagy zabpehely, egy kálium-gazdag tartozék. Te is egyet, hogy támogassa egy főtt tojás, egy gyors reggeli vagy uzsonna. A halak egy nagyszerű forrása a sovány fehérje. Zsíros halak, mint a makréla, lazac, magas az omega-3 zsírsavat tartalmaz, amely csökkenti a magas vérnyomást, csökkenti a duzzanatot, valamint csökkentik a trigliceridek.

Együtt ezek a halak források, pisztráng van D-vitamin az Élelmiszerek ritkán áll a D-vitamin, valamint ez a hormon-mint-vitamin tulajdonságai, ami csökkentheti a magas vérnyomást. Egyik előnye, hogy készül a hal, hogy egyszerű, hogy íze is séf. Kísérlet ez, hely, egy filézett lazac a pergamenre, valamint az időszakban a természetes gyógynövények, citrom, csakúgy, mint az olívaolaj. Süssük a halat egy előmelegített sütőben 450 ° F 12-15 perc.

Sótlan magvakat magas kálium -, magnézium -, valamint különböző egyéb ásványok felismerése, hogy minimálisra csökkentsék a magas vérnyomás. Értékelem, 1/4 bögre napraforgó, tök, vagy főzőtök mag, mint egy snack ételek között. Egy felülvizsgálat Megbízható Forrás megjegyzi, hogy a fokhagyma csökkenti a magas vérnyomás növelésével mennyiségű nitrogén-monoxid a szervezetben. A nitrogén-oxid elősegíti a vazodilatáció, vagy a térhatás, az artériák, csökkenti a vérnyomást. Tartalmazó pikáns természetes gyógynövények, ételízesítő gyártása egyenesen a napi étrend is segít csökkenteni a só bevitelt. Példák természetes gyógynövények, valamint az íz felveheti áll, bazsalikom, fahéj, kakukkfű, rozmaring, valamint extra.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *