Karcsúsítási irányelvek az egészséges étrendhez

Karcsúsítási irányelvek az egészséges étrendhez

Míg mi működik a legjobban, egy nő lehet, hogy nem mindig a leghatékonyabb lehetőség, egy másik, a legfontosabb dolog az, hogy fejlessze a táplálkozási lehetőség körül az alapvető táplálkozási követelményeknek. Akár akarja, hogy javítsa a teljesítmény, valamint a lelkiállapot, harc a szorongás vagy a PMS, növeli a termékenységet, öröm, egy egészséges kismama, vagy enyhíteni a tüneteket, a menopauza, ezek a táplálék mutató lehet a támogatás, hogy egészséges maradj, valamint élénk során a változó élet. A kalcium a tömör csont az egész élet.

Íme néhány dolog, meg kell, kalcium építeni egészséges, kiegyensúlyozott csont, meg is fogad, tartsa őket, kemény, mint te kor, kezelése a szív ritmusát, valamint annak biztosítása, az ideg-rendszer megfelelően működik-e. Kalcium hiány hozhat, vagy súlyosbíthatja, lelkiállapot kérdések, mint a irritáció, stressz, szorongás, depresszió, valamint a többi a problémákat. Ha nem kap elegendő kalcium a diéta tervet, hogy a tested minden bizonnyal vennie a kalcium a csontok, hogy biztosítsák a normális sejt funkció, amely hozhat sérült csontokat vagy gyengíti a csontokat. A nőstények nagyobb veszély, mint a férfiak megállapítása csontritkulás, ezért nagyon fontos, hogy sok a kalcium, a mix magnézium, D-vitamin, hogy fenntartsa a csont wellness.

Egészséges táplálkozás az egészséges testsúly

Egészséges táplálkozás az egészséges testsúlyAz étel elkészítése. Egy egészséges, kiegyensúlyozott életforma magában foglalja sok választás. Közöttük, válasszon egy kiegyensúlyozott étrend, vagy egészséges fogyasztó terv. Szóval hogyan választja, egy egészséges fogyasztó terv? Lehetővé kezdjük úgy, hogy megadja, amit egy egészséges, kiegyensúlyozott étkezés stratégia.

Szerint az Étrendi Irányelvek az Amerikaiak 2015– 2020-egészséges táplálkozás stratégia:

  • Hangsúlyozza, gyümölcsök, zöldségek, teljes gabonák, valamint a zsírmentes, vagy alacsony zsírtartalmú tej vagy tejtermék
  • Magában foglalja a sovány hús, szárnyas, hal, bab, tojás, valamint dió
  • Alacsony a telített zsírsavak, transz-zsír, a koleszterin, só (sós), valamint sugarcoated
  • Belül marad a mindennapi kalóriaszükséglet
  • Enni Healthfully, valamint Élvezni!

Egy egészséges, kiegyensúlyozott étkezési tervet, amely segít kezelni a tömeg áll körű élelmiszer lehet, hogy nem ténylegesen figyelembe venni. Ha az “egészséges táplálkozás” gondolod, hogy az élelmiszerek nem lehet-e…

Próbáljon újra fókuszálni a vadi új ételeket lehet fogyasztani:

  • Edd meg a Szivárvány— tartalmazza a kiválasztott árnyalatok, hogy a lemez. Élelmiszerek, mint a sötét, zöld környezet-barát, narancs paradicsom is friss, természetes gyógynövények– tele vannak vitaminok, rostok, valamint ásványi anyagokat. Kísérlet fagyos paprika, brokkoli, vagy, hogy a hagyma bordélyba, valamint omlett, hogy biztosítanak egy gyors, problémamentes lökést az árnyékban, valamint a tápanyagok. Vagy, hogy egy piros szósz kihasználva konzerv paradicsom (nézd meg a “csökkentett nátrium -” vagy “nem sót tartalmaz”), gyógynövények, valamint a fűszerek.
  • A friss, Fagyasztott, vagy Konzerv Gyümölcs … ne feltételezzük, egyszerűen csak almát vagy banánt. Minden friss, fagyasztott, vagy konzerv gyümölcs remek választás. Bizonyos, hogy megpróbál valami “egyedi” gyümölcsök is. Csak arra, hogy egy mangó? Vagy egy zamatos ananász vagy a kiwi gyümölcs! Amikor a kedvenc friss gyümölcsök nem az az időszak, próbálja meg egy jeges, konzerv, vagy szárítva kerül, a friss gyümölcs értékelni. Egy érdekel kapcsolatban konzerv gyümölcsöt, hogy ők is tartalmaznak hozzáadott cukrot, vagy szirup. Győződjön meg róla, majd válassza ki a konzerv tartományok gyümölcs tele a víz, vagy a saját leve.
  • A friss, Fagyasztott, vagy Konzerv Zöldséget— kísérlet valami új. Lehet, hogy keresse meg, hogy élvezze a grillezett zöldségeket, vagy dühös zöldségek természetes gyógynövény még nem próbáltam, mint a rozmaring. Lehet lábas (panfry) zöldségeket egy tapadásmentes serpenyőben egy kis mennyiségű főzés spray. Vagy kísérlet, fagyasztott vagy konzerv zöldségeket egy gyors oldalon recept-egyszerűen mikrohullámú sütő, valamint az ajánlatot. Amikor megpróbáljuk konzerv zöldségeket, próbálja megtalálni zöldséget anélkül, hogy a hozzáadott só, vaj, vagy krém, szószok. Ajánlom, hogy a zöldség-gyümölcs részleg, valamint egy új növényi minden héten.
  • A kalcium-gazdag élelmiszerek … talán automatikusan fontolja meg egy pohár alacsony zsírtartalmú vagy zsírmentes tejjel, ha valaki azt mondja, hogy “egyél több tejterméket elemek.” De mi a helyzet az alacsony zsírtartalmú, illetve zsírmentes joghurt nélkül hozzáadott cukrot? Ezek már elérhető a legkülönbözőbb íze lehet egy fantasztikus desszert alternatív azoknak a vágy édesség.

Egy új csavar egy régi kedvencem … ha a kívánt étel igényel a sütés hal vagy rántott tyúk, próbálja egészségesebb változatban kihasználva sütés vagy grillezés. Talán még kísérlet egy receptet, ami használja száraz bab helyett magasabb zsírtartalmú húsok. Kérdezz, vagy nézz körül az interneten, valamint a magazinok, a receptek kevesebb kalóriát … lehet, hogy meglepett, hogy van egy új kedvenc recept!

Kell, hogy Adja Fel A kedvenc kajámat?

Kell, hogy Adja Fel A kedvenc kajámatPróbál egyensúlyt, hogy az igényeit a család vagy a munkahely vagy iskola, kezelése média stressz, hogy nézze meg, nem is enni, különösen azt, hogy … lehet, hogy nehéz minden női tartani egy egészséges diéta. Azonban az ideális élelmiszer nem csak fenntartani a hangulatot, növeli a hatalom, illetve a támogatás tartani egy egészséges, kiegyensúlyozott súlya is jelentős segítséget a különböző fázisok egy nő életében.

Nem! Az egészséges táplálkozás minden az egyensúlyról szól. Tudod értékelni a kedvenc ételek is, ha magas a kalória, zsír vagy hozzáadott cukrot. A titkos eszi meg őket, csak hébe-hóba, valamint kiegyenlítő őket az egészségesebb élelmiszerek is, mint több, fizikai aktivitás.

Néhány általános tanácsot a kényelem élelmiszerek:

  • Fogyasztani őket ritkábban. Ha eszem általában ezek az élelmiszerek napi rendszerességgel, vágd le, hogy egyszer egy héten, vagy amint egy hónapban. Lesz csökkenti a kalória, mert nem lesz az étel, mint általában.
  • Egyél kisebb összegeket. Ha a kedvelt magasabb kalóriatartalmú étel finom csokit, van egy kisebb méretű, vagy csak egy fél rúd.
  • Kísérlet egy alacsonyabb kalóriatartalmú verzió. Használata az alacsonyabb kalóriatartalmú aktív összetevők, vagy ételt készít különböző módon. Például, ha a makaróni is sajt recept hasznosítja a teljes tejet, a vajat, valamint a teljes zsírtartalmú sajt, kísérlet arra, hogy az átalakítás a zsírmentes tej, sokkal kevesebb vajat, könnyű krém, sajt, friss spenót, valamint a paradicsom. Egyszerűen csak tartsd észben, hogy nem növeli a szakasz dimenzió. Még több javaslatokat, hogy pontosan hogyan, hogy kevesebb kalóriát, lásd Fogyaszt, Még több a Súlya Kevesebb.

Ezek a tippek, akkor áll, gyakorlatilag bármilyen étel az egészséges fogyasztó terv, valamint még mindig karcsú le, vagy megőrizni az egészséges, kiegyensúlyozott tömeg. Tippek az evés minden fázisában az élet. Tudom, mit kell kontrollálni vágyait, energiát, valamint megjelenés a legjobb.

Mint a fiatalok, a gyerekek, valamint lányok táplálkozási igényeinek leginkább hasonló. Mégis, amikor serdülőkorban kezdődik, a nők kezdődik, hogy hozzon létre egyedi táplálkozási követelményeknek. Valamint az is, ahogy öregszünk meg a testünket alávetni még több, fizikai, valamint a hormonális módosításokat, így a táplálkozási igények továbbra is fejleszteni, így fontos, hogy a diéta fejlődni, hogy megfeleljen ezeknek a megváltoztatását követeli.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *