Kerülje az ízületi fájdalmakat az élelmiszer brokkoli jeleivel együtt

Ha küzd, a kellemetlen, a közös gyulladás, kiválasztása, valamint a fogyasztó megfelelő élelmiszer-munka– együtt, a gyógyszert vagy műtét, az orvos azt tanácsolja, hogy a fájdalom eltűnik.” Kutatás folyamatban van, de a tudósok már azt találták, hogy bizonyos élelmiszerek is csökkenti az ízületi gyulladással kapcsolatos duzzanat, rossz közérzet,” állítja Andrea Dunn, RD, LD, CDE, egy aláírt dietetikus is igazolt diabetes pedagógus, a Cleveland Klinika Emésztő Betegség Intézet.Kész boltban vásárol.

Ginger, valamint a kurkuma kivonat Alapján a hagyományos Keleti gyógyszer, ezek a fűszerek gyulladáscsökkentő épületek. A Nemzeti Létesítmény Kiegészítő, valamint a Természetes gyógymódok, kiegészíti a National Institutes of Health and wellness, jelentések, hogy a kezdeti kutatások javasoljuk, hogy vegyi anyagok ezek a növények talán enyhíti a gyulladást. Nincs klinikai adatok tanácsos napi vagy heti bevitel gyömbér vagy kurkuma kivonat, azonban Dunn tagállamok egy egészséges, kiegyensúlyozott szórás ezek a fűszerek az ételek vagy italok hozhat egészségi ellátások, valamint tartalmaz egy kis lökést, hogy a kedvenc ételek.

Egészséges fehérjék és gyulladásgátló pontok

A repce is olíva olaj hagyjuk a generikus zsír vagy kukorica olaj, valamint a reach ezeket a 2 fajták, amelyek egy jó egyensúlyt az omega-3, illetve omega-6 zsírsavak is, melyek létfontosságúak zsírok.  Sőt, kutatási tanulmány található, amely egy rész olívaolajjal, úgynevezett oleocanthal gyulladáscsökkentő épületek, Dunn államokban.

Mind a dió magas a fehérje, csökken a hidrogénezett zsírok, valamint az áll, hogy nem a koleszterin, ellentétben a pet egészséges fehérjék. Cseréje egy felajánlás, a húst csak egy negyed csésze dió segít, hogy tiszta maradjon a duzzanat lehet, élmény, amikor a vörös hús fogyasztása. Ellentétben a hús, dió, továbbá egy jó rostforrás. Válassz sótlan mogyoró korlátozására, a mennyiség, a nátrium, a diéta. Egész szemek.

Hogy egy diéta, amely segíthet enyhíteni az ízületi gyulladás kellemetlen:

  • Lazac, szardínia, makréla, valamint. Ezek a halak gazdag omega-3 zsírok, amelyek a tanulmányok található, csökkenti a gyulladást.
  • Dunn államok csak 2 személyre egy héten segítséget nyújthat enyhíti az ízületi fájdalom.
  • Környezetbarát tea, Magas tápanyagokban, valamint anti-oxidánsok, környezetbarát tea értettem, hogy minimálisra csökkenti a gyulladást, a tagállamok.
  • Dunn Tanulmányt állat is felfedezte, hogy ez segíthet csökkenteni az esemény, valamint csökkentheti a rheumatoid arthritis. Cél 2 adagot naponta, vagy forró, vagy hideg.
  • Bizonyos, hogy használja a tea nem a porított tea keverékek, amelyek sokkal több feldolgozott.
  • Ha fogyaszt a koffeinmentes tartomány, látom, hogy ez a folyamat teljesen természetes.
  • Ez a másik anyag, magas anti-oxidánsok, amelyek a kutatások felfedezett csökkenti a gyulladást.
  • Nézd a termékek, amelyek azt állítják, legalább 60% – csokoládé anyag (minél nagyobb a csokoládé anyag, a kisebb mennyiségű cukor a csokoládé).
  • Egyszerűen tartsa szakaszok kicsi ahhoz, hogy korlátozza a telített zsír, valamint a kalória.
  • Dunn ajánlja fél gramm naponta.
  • Bogyók, – nyugodtan örömére ezeket a természetes izgalom, mivel a bogyók is magas azok a fontos antioxidánsok.
  • Bogyók különösen akkor hasznos, ha figyelembe arthritis gyógyszeres kezelés, mert a gyümölcsök magas rosttartalma segít csökkenteni a rendszertelen széklet, hogy a gyógyszerek gyakran ravaszt.
  • Alma Ezek magas antioxidánsok, valamint kiváló rostforrás.
  • Meg is tudnak támogatás megfékezze az étvágyat, a káros kezeli, Dunn állítja.

Ez sokkal jobb, nyilvánvaló, hogy kihasználja teljes kiőrlésű kenyér, szemben a fehér tartomány, még Dunn javasolja, hogy még több gabonafélét, hogy a diéta tervet. Ő azt ajánlja, eszik, árpa, bulgur, vagy quinoa a hozzáadott tápanyagok, valamint rost, hogy csak egész szemek a kínálat általában.  Próbáld ki őket, mint oldalon étkezés ahelyett, hogy még több közös döntéseket, mint például a fehér rizs. Salsa Fogyasztó salsa egy remek módszer, hogy fokozza a fogyasztás, a C-vitamint, rostot, valamint antioxidánsok, sok hála a bőséges mix, paradicsom, hagyma, különböző más zöldség. Használja a növényi dip hely, magas kalóriatartalmú kötszerek.

A táplálkozási terv ajánlása

A Világon wellness Szervezet azt javasolja, hogy fogyasztanak, legalább 5 szakaszok a zöldség-gyümölcs minden nap. Ez látni, hogy a szervezet megkapja a fontos tápanyagok, hogy megköveteli, hogy megőrizze jó egészség, valamint a pajzs egész a feszültség állapotát. Azt javasolta, hogy az anti-oxidánsok, talán támogatás pajzs az ízületek letörölve néhány, a vegyi anyagok, amelyek létre gyulladás. Válassza ki sokkal több zöldséget, vagy salátát, hogy segítsen betölteni a lemez még alacsonyabb a kalória felhasználás.

A testmozgás nem csak kalóriát éget, ami különben a szél, mint kövér, ezen felül növeli az állóképességet, valamint rugalmasságát. Meg kell találni valamit, amit nem tud kezelni, valamint élvezni, mert ez lesz a késztetés, hogy ezt rendszeresen. Kalcium, amellett, hogy a tápanyagok, mint a D-vitamin, valamint a magnézium, fontos, hogy megőrizzük az egészséges, kiegyensúlyozott csont. Kalcium hiány fokozza a veszélyt, a csontok gyengülése, ami sokkal több a kockázat, a hölgyek, a menopauza után. Sok emberek ízületi gyulladás, továbbá a kockázata a fejlődő gyengíti a csontokat.

A kalcium is található:

  • Tejtermékek, mint például a tej, sajt, joghurt (alacsony zsírtartalmú is legjobb … sovány, valamint félzsíros tej több kalcium, mint a teljes zsírtartalmú tej).
  • Kalciummal dúsított tej készült szója, rizs vagy zab.
  • Halak eszik a csontok (mint például szardíniát, illetve konzerv lazac).
  • Környezetbarát leveles zöldségek, mint a mángold.
  • Kontra Arthritis azt sugallja, hogy egy napi fogyasztásának kalcium 1000 milligramm (mg) tartalmaz D-vitamin, ha azt több mint 60.

Zöldség-gyümölcs nagy erőforrásokat a szál, majd válassza a zöldség-gyümölcs különböző színek minden bizonnyal az ön számára egy különböző ásványi anyagok, vitaminok. Élénk színű zöldségeket, valamint a gyümölcsök gazdag antioxidáns, mint levelű környezetbarát zöldség.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *