Mi a legjobb étel enni, ha fogyókúra

Mi a legjobb étel enni, ha fogyókúra

Kutatási tanulmány a kutatók által nyilvánosságra hozott, hogy bizonyos élelmiszerek hatással lehetnek az étvágyat. Ezek az értékes lehet a súly csökkenése, amikor integrált bele egy egészséges étrend, valamint életmód. Olvasson tovább, hogy megtudja, több illetően 7 élelmiszerek, ami hasznos lehet a fogyás. Az embereknek meg kell vásárolnia tápanyag-sűrű ételek, ha fogyni. Ételeket kínálnak, fehérje, rost, lehet, hogy kifejezetten hasznos tömeg kezelése.

Egy tanulmány megállapította, hogy egyes élelmiszerek– álló gyümölcsök, zöldségek, diófélék, teljes gabonák, valamint joghurt– kapcsolódnak a fogyás. Az azonos kutatási tanulmány, chips, édes italok, vörös húsok, valamint finomított húsok, amelyek a súlygyarapodás. Alapján ezek a searchings az lenne a legjobb, hogy korlátozza az olajban sült ételek, élelmiszerek sugarcoated, magas zsírtartalmú húsok, valamint a finomított élelmiszerek, amikor megpróbálja a shift a felesleg.

Bár a megfelelő élelmiszereket lehet segíteni, a gyakorlat számára fontos a fogyókúra le is fenntartani a plusz kilót le. Nagyon fontos, hogy beszéljen orvosával megkezdése előtt bármilyen típusú fizikai aktivitás program. A tojás egy népszerű étel, különösen a reggeli, amelyek segítséget nyújthatnak az elősegítik a tömeg kezelése. Egy kis kutatást 21 emberek, tudósok képest az eredmények eszik tojást, vagy a fogyasztó egy bagelt a reggeli étkezés, étvágy, valamint elégedettség. Ők is kivették fok a vércukorszint, inzulin, valamint a ghrelin, ami szintén a továbbiakban a sóvárgást hormonális ügynök.

Mi a legjobb élelmiszerek fogyás?

Mi a legjobb élelmiszerek fogyásMegtalálták, hogy a férfiak, akik fogyasztottak a tojásos reggeli étkezés fogyasztott drámaian sokkal kevésbé a következő étel, a következő 24 órán belül, mint azok, akik megeszik a bagel reggeli étkezés. Azok, akik megeszik a tojást is jelentette, érzem, kevesebbet éhezik, örül jobban annak, 3 óra után reggel, étkezés, mint azok, akik fogyasztottak a fánk. Reggeli után, a tojás csapat emellett volt kevesebb a módosítás a vércukorszint, valamint az inzulin szintet, amellett, hogy alacsonyabb ghrelin fok, mint a fánk csapat. Kezdődik a nap egy tál zab étkezés, lehet, hogy hasonlóképpen vezet csökkentett száma a tartományok. Egy kutatás beleértve 47 felnőttek nézett különbséget az étvágy, teljessége, valamint a következő étel fogyasztása után a résztvevők fogyasztott zab ételt, ahelyett, hogy egy zab alapú kész étel reggeli gabonapehely.

Evés után zabpehely, egyének éreztem, jóval teljesebb, valamint kevésbé éhes, mint elfogyasztása után a gabona. Hasonlóképpen, a kalória-bevitel ebédnél volt alacsonyabb evés után a zabpehely, mint evés után reggeli gabonapehely. Bár mindkét reggel étkezés volt, ugyanaz a mennyiségű kalóriát, a zabpehely, feltéve, sokkal több fehérjét, még több rostot, valamint kevesebb a cukor, mint a gabona. A szerzők bebugyolálva, hogy ez a különbségtétel a rost, különösen egy olyan típusú oldható rost úgynevezett béta-glükán, valószínűleg felelős az eredményeket. Mint egy csoport, bab, csicseriborsó, lencse, valamint a borsó a továbbiakban impulzusok. Ezek befolyásolhatják a fogyás miatt a hatás a mennyiség, valamint az egészséges fehérje, valamint a rosttartalma.

Hasonlóan zab étkezés, impulzusok áll oldható rost, hogy lehet, hogy lassítja az emésztést, valamint felszívódását. Evés fehérje vezet, hogy a kiadás a hormonok, hogy a jel kötet. A kutatók elemezték a tanulmányok, hogy valóban tett egy pillantást a hatás a fogyasztás impulzusok a fogyás. Fogyókúrás étrend, ami abból állt, hogy az impulzusok következtében lényegesen nagyobb zsírt égetnek, mint azok, amelyek nem. Súly karbantartás diétákat, amely tartalmazza impulzusok továbbá okozott testsúlycsökkentő képest, akik nem. Egy kutatás beleértve a túlsúlyos, valamint elhízott nők, mint a testsúlycsökkentő diéta kiegészítve 50 gramm (g), a mandula, a nap fogyókúrás diéta, amely nem tartalmaz diót. 3 hónap után, a hölgyek a mandula csapat elvesztette jelentősen nagyobb a súlya, mint a hölgyek a dió-ingyenes csapat.

Egyéb hasznos fogyás tippek

Egyéb hasznos fogyás tippekNehezedre esik lefogyni? Vagy szeretnél gyorsabban veszíteni? Jó helyre jöttél. Készülj fel a fogyásra éhség nélkül. A hagyományos ötletek fogyás-enni kevesebb, mozogni több-igényel sok akaraterő. Kalóriákat számolsz, órákon át edzel minden nap, és próbálod figyelmen kívül hagyni az éhségedet?

Ez szükségtelen szenvedés, és valószínűleg időpocsékolás és értékes energia. Ez a mazochisták fogyása. Végül az emberek gyakran feladják. A túlzott összpontosítás a kalóriaszámolás minden bizonnyal nem sokat tett, hogy visszafordítsa a jelenlegi elhízás járvány.1 szerencsére lehet egy jobb módja. A lényeg? Nem csak a kalóriák számítanak a fogyásban.

A súlyod is hormonálisan szabályozott. Ha csökkenti a zsírtároló hormon, az inzulin szintjét, akkor valószínűleg könnyebb időt veszít a felesleges testsúly:

  • A testmozgás elengedhetetlen része a zsírégetés. Az Amerikai University of Sport Gyógyszert ajánlani felnőttek beszerzése 150 perc a mérsékelt intenzitású testmozgás minden héten, amely megegyezik a 30 perc 5 nap egy héten. Az emberek kell, hogy beszéljen egy egészségügyi szakemberrel, mielőtt elején egy új edzésprogrammal.
  • Koncentrálnunk, hogy egészséges kiigazítások, ahelyett, hogy koncentrálni, csak a számot a tartományok. Mini célok lehet, hogy sokkal kevésbé nyomasztó, mint egy nagy cél.
  • Kerülje a osztályozása élelmiszerek, mint a “nagy” is “szegény”. Elfogadhatatlan élelmiszerek azt eredményezheti, hogy az étel utáni sóvárgást után, hogy bűntudat, amikor azok az élelmiszerek evett. Válasszon tápláló élelmiszerek a legtöbb időt, valamint örömére kezeli, kis mennyiségben.
  • Maradj tiszta megszerzésének túlságosan éhes. Arra vár, hogy egyél, amíg éhes lehet, hogy nehezebb lesz tudatos, egészséges lehetőség.
  • Tervezés ételek előre lehet a támogatás győződjön meg arról, egészséges lehetőségeket kínálnak, főleg, hogy sok étterem ételek általában nagyobb kalória, zsír, valamint a sót.
  • Igénybe család és a barátok résztvevők, hogy segítse, támogassa wellness célkitűzések, valamint viselkedésbeli változások.
  • Forduljon bejegyzett dietetikus, hogy az élelmiszer -, valamint a táplálkozási szakember, valamint a személyre szabott info támogatás a tömeg kezelése.
  • A munka megszerzése a megfelelő pihenés, valamint az irányító feszültség fok mentén dönt, egészséges élelmiszerek, valamint a fennmaradó aktív, mint a többi, s a feszültség hatása wellness.

A nők a mandula csoport emellett volt sokkal jobb, csökken a közepébe dimenzió, testtömeg-index (BMI), a teljes koleszterin, triglicerid -, illetve a vércukor. Nuts-áll az egészséges fehérje, rost, amely talán támogatás leírni a hatást a testsúly. Ezek közé tartozik a szív egészséges zsírok, valamint különböző egyéb hasznos tápanyagok. Míg a nuts lehet része egy egészséges diéta, kis mennyiségben is fontos, mivel ezek egy energia-sűrű étel. Súly visszaszerezzék általában aggódj, az egyének után leadott.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *