Szív Egészséges Diéta Élelmiszerek Meg Kell Enni

Szív Egészséges Diéta Élelmiszerek Meg Kell Enni

A szív egy finoman hangolt berendezés. Fenntartani futó vezető formában kell biztosítani a szív egészséges üzemanyag. Ami azt jelzi, meg kell, hogy vegye egy egészséges, kiegyensúlyozott étrend. Egyes élelmiszerek nyújtanak csodálatos szív előnye, de pontosan hogyan válasszunk? Kiválasztja a megfelelő, egészséges, kiegyensúlyozott élelmiszerek csökkentheti a veszélyt, a szívbetegségek, beleértve a koszorúér-állapot, amely hozhat szívroham, valamint a stroke.

Lazac tele van omega-3 zsírsavat tartalmaz, amely csökkenti a veszélyt, szabálytalan szívverés (ritmuszavar), csökkent triglicerid szint, lelassítja a növekedést a lepedék, az artériák, valamint egy kicsit csökken a vérnyomás. Az Amerikai Szív Szervezet azt tanácsolja, két adag omega-3 gazdag élelmiszerek, mint a lazac, minden héten. Egy felajánlás dimenzió 3,5 dkg főtt hal.

A Leghatékonyabb Élelmiszerek A Szív

A Leghatékonyabb Élelmiszerek A SzívA mód, ahogyan a lazac neveltek, befolyásolni annak omega-3 tartalmát? Több élelmiszer bolt, most húz mindkét farmon nőtt fel, majd vadon fogott lazac. Kiderült, hogy a tenyésztett lazac hajlamos arra, hogy sokkal több omega-3 zsír, de emellett egy sokkal teljesebb kövér. Bár a tenyésztett lazac, még több hidrogénezett zsír, még mindig nagyjából a fele mennyiség fedezte fel a nagyon ugyanezen szakaszában a szárny steak.

Őrölt lenmag is van omega-3, amellett, hogy mind az oldható meg nem oldódó rost. Ez az egyik legnagyobb felajánlott források lignans, amelyek mind a növényi ösztrogén, valamint antioxidáns felső tulajdonságait. Őrölt lenmag nagyon könnyen közé, egyenesen a diéta, mint ahogy keverik szinte semmit szokott fogyasztani. Fújd be a reggeli étkezés gabona, tetején csökkentett zsírtartalmú joghurt, keverjük bele a muffin, vagy beépíteni a smoothie-t keveri.

Lenmag olaj tele van omega-3-mal, de az sokkal kevésbé hatékony, elég a továbbiakban ALA (alfa-linolénsav). ALA igényel különleges enzimek kell átalakítani, hogy az omega-3, illetve ezek az enzimek felfedezték a test korlátozott a kínálat. Ez azt jelenti, hogy a legtöbb, akkor előre körülbelül 15% – a a lenmag olaj omega-3 kicserélendő a legtöbb jótékony fajta. Szóval, amíg mindenképpen előnyt szerezzenek, lehet, hogy kevesebb, mint a kiegészítő címke utal.

A zabkása egy finom reggeli étkezés, élelmiszerek, valamint még egy nagy forrás-azok az omega-3 zsírsavak. Valamint egy szál super star, mely 4 gramm minden-kupa szolgálja. Ezen felül tápanyagok, mint a magnézium, a kálium, valamint a vas. A zabkása egy töltsd fel reggel, étkezés, valamint lehet, ráadásul friss gyümölcsökkel sokkal több a szív egészséges étkezés. Próbáld kövér ingyenes zabpehely sütit, zab kenyér, vagy mix egész lapított zab egyenesen egy pulykás szendvicset fasírt.

Finom reggeli, valamint egy másik kiváló erőforrás azok az omega-3 zsírok

Finom reggeli, valamint egy másik kiváló erőforrás azok az omega-3 zsírokÉrted, az iskolaudvar varázsige: “Bab, bab, hasznos a szíved.” Kiderült, hogy igaz! Bab nagy foglalkozik az oldható rost, B-komplex vitaminok, niacin, folsav -, magnézium -, kalcium -, valamint az is, hogy azt hittem, az omega-3 zsírok. Bab ilyen sokoldalú. Felveheti őket a levest, pörköltet, vagy salátát. Vagy, hogy egy étel őket.

Próbáld fekete bab, egy teljes kiőrlésű pita tostada avokádó, vagy össze őket kukorica mag is, hogy a hagyma, hogy tele a paprikát. Tartalmazza konzerv kidney bab saláta, uborka, friss kukorica, hagyma, valamint a paprika, utána dobja a olíva olaj, almaecet. Vagy hogy a fekete bab, valamint a vese bab együtt egy ízletes, tápláló vegetáriánus chili.

Nuts már kiderült, hogy csökkenti a vér koleszterinszintjét. De a szíve, az egészséges dió, mandula, hogy egy jó választás:

  • Ezek a növényi omega-3 zsírok
  • E-vitamin
  • magnézium
  • kalcium
  • rost
  • valamint a szív-kedvező egyszeresen telítetlen
  • valamint a többszörösen telítetlen zsírok.

A mandula nagyon könnyű enni lehet tetején, a joghurt, vagy saláta forgácsolt mandula, vagy kezelni egy egészséges diákcsemegét. Lehet továbbá próbálja meg őket az élelmiszer-készítmény. Spray őket a rizs, vagy gabona étel, vagy húzza át őket egy kis lazacot egy csodálatos probléma. Válassza ki sózatlan mandula további szív biztonsági.

Egyszerűen ellenőrizze, hogy a mandula vagy nyers vagy száraz sült (szemben olaj sült), folyamatosan részt méretek szem előtt. Bár ezek a szív egészséges ők is magas zsír -, néhány, amely telített zsír. Más, mint a többi dió, mandula vagy vastag a kalória, valamint egy kicsit sokat jelent. Ők a legjobb evett mértékkel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *