Szív-egészséges étrend, hogy megakadályozzák a szívbetegség

Szív-egészséges étrend, hogy megakadályozzák a szívbetegség

Bár lehet, hogy tudod, hogy eszik bizonyos élelmiszerek növelheti a szívbetegségek fenyegetés, ez gyakran nehéz átalakítani a fogyasztó szokások. Hogy van-e éves káros fogyasztó szerint a biztonsági öv, vagy egyszerűen csak szeretné, csípés, a diéta, szívbarát étrend tippek. Ha egyszer tudod, hogy melyik ételeket enni, még pedig, hogy milyen élelmiszereket kell korlátozni, majd az út felé, a szív egészséges diéta.

Mennyit eszünk ugyanolyan fontos, mint, hogy mit eszel

Feszülten a lemez, figyelembe mp is fogyaszt, amíg úgy érzed, plüss vezethet eszik több kalóriát, mint amennyit kellene. Szakaszok éttermekben általában nagyobb, mint bárki szüksége van.

Kihasználni egy kis tányér vagy tál támogatás kezelni a szakaszok. Enni, nagyobb szakaszok alacsony kalóriatartalmú, tápanyagokban gazdag élelmiszerek, mint például a zöldségek, gyümölcsök, valamint a kisebb méretű részeket, magas kalóriatartalmú, magas nátriumtartalmú élelmiszerek, mint a finomított, finomított vagy kényelmi élelmiszerek. Ez a technika hang fel a diéta mellett a szív, valamint a derék.

Tartsd szemmel az adagok számát fogyasztanak. A javasolt számú személyre jutó élelmiszer-csoport eltérő lehet, attól függően, hogy a speciális diéta vagy előírásokat teljesítették. Egy felajánlás mérete egy bizonyos mennyiségű étel által meghatározott szokásos méretek például a bögrék, uncia, vagy elemeket. Például egy adag tészta köze 1/3 1/2 bögre, vagy akkora, mint egy korongot. Egy felajánlás a hús, hal vagy baromfi-2-3 dl, vagy a mérete, sűrűsége, egy pakli kártya. Ítélve adag mérete egy felfedezett képességét. Szükség lehet hasznosítani mérési bögrék, valamint a kanál, vagy egy skála fel, amíg nem elégedett az ítélettel.

Egy másik azt jelenti, hogy csökken a mennyiségű sót fogyasztanak, hogy vegye a fűszerekkel óvatosan. Számos fűszer kínált csökkentett nátrium-verziók, sót helyettesítő adhat íze az étel sokkal kevesebb nátriumot tartalmaz:

  • Alacsony-só elemek chooseHigh-só a dolgok korlátozzák, vagy elkerülni
  • Természetes fűszerrel
  • A só-mentes, fűszer keverékek
  • Csökkentett só dobozos levesek, vagy elkészített ételek
  • Csökkentett só variációk fűszerek, mint például a csökkentett só, szójaszósz, valamint csökkentett só, ketchup
  • Konzerv levesek, kész ételek, mint például a jeges vacsora
  • Paradicsomlé
  • Fűszer, például a ketchup, majonéz, valamint a szója szósz
  • Étkezési létesítmény ételek

Előre tervezni: hozzon Létre napi élelmiszer-választás

Előre tervezni: hozzon Létre napi élelmiszer-választásZöldségek, valamint a gyümölcsök kiváló forrásai a tápanyagok. Zöldségeket, gyümölcsöket szintén alacsony kalória is gazdag élelmi rost. A zöldségeket, valamint a gyümölcsök, mint számos más növények vagy növényi alapú élelmiszerek, áll a vegyületek, ami segíthet véd a szívbetegség. Fogyasztása extra zöldség-gyümölcs segít, hogy visszafogják a magasabb kalóriatartalmú ételeket, mint például a hús, sajt, valamint a kaját.

Felvázoló zöldségeket, valamint gyümölcsöt a diéta tervem is nagyon egyszerű. Tovább zöldséget tisztítani is csökken a hűtőben gyorsan kezeli. Tartsa gyümölcs egy tálban a konyhában, így emlékezni fogsz enni. Válassza ki a recepteket, hogy a zöldségek vagy gyümölcsök, mint a főbb összetevők, mint például a vega stir-fry, vagy friss gyümölcs vegyes a salátát:

  • Gyümölcsöt, zöldséget, valamint a zöldségek korlátozása
  • Friss vagy jeges zöldségeket, valamint gyümölcsök
  • Alacsony nátrium-konzerv zöldségeket
  • Tartályt gyümölcs tele a gyümölcslé vagy víz
  • Kókusz
  • A zöldségeket a bársonyos mártás
  • Sült vagy rántott zöldségkörettel
  • Konténer gyümölcs csomagolt izmos szirup
  • Jeges gyümölcs, cukor tartalmazza

Korlátozza, hogy mennyi telített, valamint a transz-zsírokat fogyasztasz egy fontos művelet csökkenti a vér koleszterinszintjét, valamint csökkent a veszély, a koszorúér-betegség. A vér magas koleszterin mértéke hozhat építmény a plakkok, az artériák, az úgynevezett érelmeszesedés, amely növelheti a veszélyt, a szív-érrendszeri betegségek, valamint a stroke. Sovány hús, szárnyas, valamint a hal, alacsony zsírtartalmú tej elemek, valamint a tojások több a legjobb források a fehérje. De vigyázz, hogy válassza ki a csökkentett zsírtartalmú lehetőség van, mint a sovány tej helyett teljes tej, valamint a bőr nélküli tyúk mell, ahelyett, hogy a sült csirke pogácsákat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *