Szív-Egészséges Étrend Tippek

Szív-Egészséges Étrend Tippek

Szív-érrendszeri betegségek a vezető gyilkos a hím de még azt is kijelenti, sokkal jobban él, mint minden típusú rák építeni. Hogy azonosították a szívbetegség is érzelmileg megterhelő, befolyásolja a hangulatot, az elvárás, valamint az életmód. Míg a súlykontroll, illetve rutin edzés elengedhetetlen tartani a szív alakú, az étel, amit elfogyaszt is számít, csak annyi. Ami azt illeti, amellett, hogy számos más egészséges, kiegyensúlyozott életmód választás, egy a szív egészséges étrend lehet alacsonyabb a kockázata a szív-érrendszeri betegségek vagy a stroke 80% – kal.

Nem magányos élelmiszer lehet, hogy meglepően egészséges, kiegyensúlyozott, akkor a teljes táplálkozási minta fontosabb, mint bizonyos élelmiszerek. Szemben sült, feldolgozott élelmiszerek, csomagolt ételeket, valamint édességeket, egy a szív egészséges diéta épül “valódi” egészséges étel … friss a földről, óceán, vagy a farmon.

Mi is az a szív egészséges étrend?

Mi is az a szív egészséges étrend?Akár keres, hogy fokozza a kardiovaszkuláris egészség, wellness, valójában már diagnosztizálták a szív-érrendszeri betegségek, vagy a magas koleszterinszint vagy magas vérnyomás, ezek a szívbarát étrend mutatók segíthetnek jobban kezelni ezeket a problémákat, illetve csökkenteni a szívroham kockázatát.

Ha aggódik, hogy a szív egészségi szemben, hogy megakadályozza a zsír a diéta, próbálja meg módosítani a nemkívánatos zsírok nagy zsírok. Néhány egyik legfontosabb fejlesztések lehet, hogy a diéta terv, hogy:

Távolítsa el a transz-zsírokat. Együtt növeli az LDL, vagy “rossz” koleszterin mértéke, ami növelheti a veszélyt, a szív-érrendszeri betegség, stroke, transz-zsír szintén csökkenti a HDL-vagy “jó” koleszterin, ami téged növelte a cardio fenyegetés. Transz-zsírok találhatók élelmiszerek, mint például a kereskedelmi forgalomban sült elemek, sült étel, valamint semmit a “részben hidrogénezett” olaj a hatóanyag, akkor is, ha azt állítja, hogy a “transz-zsír-ingyen.”

A korlátozás telített zsírok. Hidrogénezett zsírok főként felfedezte a trópusi olajok, a tejtermékek, valamint a vörös hús, valamint meg kell korlátozni, hogy nem több, mint 10% – a a napi kalória-fogyasztás. Élvezze az anyatejbe kis mennyiségben, valamint különböznek a fehérje források a diéta, kiválasztása hal, bőr nélküli tyúk, tojás, vegetáriánus források az egészséges fehérje, ahol lehet.

Cserélje ki őket az egészséges, kiegyensúlyozott lehetőségek

Cserélje ki őket az egészséges, kiegyensúlyozott lehetőségekEgyél több egészséges zsírok. Fogyasztó ételek gazdag egyszeresen telítetlen, valamint a többszörösen telítetlen zsír lehet javítja a vér koleszterin fok is csökken a kockázata a szív-érrendszeri betegség. Enni omega-3 zsírok napi, a zsíros halak, mint a lazac, pisztráng, vagy hering, vagy a lenmag, kelkáposzta, spenót, vagy dió. Más források az egészséges zsírok közé tartozik, olívaolaj, avokádó, dió, mogyoró butters.

Amikor a vágás, vissza a szív-kockázatos élelmiszerek, ilyen nemkívánatos zsírok, szükséges cserélje ki őket az egészséges, kiegyensúlyozott lehetőséget. Cseréje finomított húsok, halak vagy csirke, például, lehet, hogy egy kedvező különbség, hogy a wellness. Azonban változó állati zsírok a finomított szénhidrátok, azonban– mint például a cseréje a reggeli étkezés szalonnát egy fánkot, vagy édes gabona … nem csinál semmit, csökkenti a veszélyt, a szívbetegségek.

A tested nem kell semmilyen további cukor– szerez minden igényel, a cukor, hogy normálisan zajlik étel. Cukros ételt is javult szénhidrátok egyszerűen hozzá, hogy egy csomó üres kalóriák, hogy annyira negatív, a szív, mint ők a derekát.

Ahelyett, hogy a cukros üdítőitalok, fehér kenyér, tészta, finomított élelmiszerek, mint a pizza, válassza a finomítatlan egész szemek, mint a teljes kiőrlésű, vagy multigrain kenyér, barna rizs, árpa, quinoa, korpás liszt, zab étkezés, mind a nem-keményítőtartalmú zöldségek.

Diéta, magas rost csökkenti a “rossz” koleszterin, valamint biztosítja a tápanyagokat, hogy a támogatás véd a szív-érrendszeri betegség. Mint egy hozzáadott jutalom, lehet, továbbá segít, hogy lefogy. Tekintettel arra, hogy a rost marad a hideg hosszabb, mint a különböző egyéb élelmiszerek, az érzés, a kötet minden bizonnyal marad sokáig veled, segít kevesebbet enni. Rost is mozog, kövér keresztül az emésztő rendszer gyorsabb, sokkal kevesebbet hozott. Amikor töltse fel a rost, akkor felül extra energia működik.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *